Ana içeriğe atla
Vücut geliştirmeciler , koşucular , yüzücüler , futbolcular , güreşçiler , kickboksçular, spor yapmak istiyorum ama zamanım yok param yok diyenler , spora başlayacağım ama nereden başlamam gerektiğini bilmiyorum diyenler erkekler bayanlar hiç fark etmez hepimize uygun idmanları aşağıda bulacaksınız,  hepimizin hedefimiz olan ' Tek Seferde 100 Şınav ' çekmek , bu hedefe emin olun hocamızın verdiği programa uyarak  kesinlikle ve kesinlikle ulaşabiliriz .

Yeter ki inanalım güvenelim azimli ve hırslı olalım sonu çok güzel olacak bloğuma hepiniz hoş geldiniz.

Burada sizlerle hedefimiz tek seferde yüz şınav nasıl çekilir onu öğrenicez. Bunu değerli hocamız Ahmet DOĞAN'ın hazırlamış olduğu idman sayesinde hem öğreneceğiz hem uygulayacağız.

Hedefe giden yolda nasıl program yapılmış dinlenme süreleri set sayıları setlerde yapılacak sayılar hangi sıklıkla yapılacağı hepsi ama hepsi birazdan anlatacağım programlarda göreceksiniz.

Şınav çekmek tüm vücudumuzu özellikle arka kol , göğüs, karın kasları başta olmak üzere vücudun birçok kas grubunu birlikte calistirir. Her yerde yapabilecegimiz belki de en bilindik egzersizdir ama biz hep göz ardı ederiz dimi maalesef .

Evet hazırsak baslayabiliriz !!

Önce hocamızın dediği gibi vücudumuzu ısındırıyoruz,

Sonra ikinci adım olarak şınav pozisyonu alarak şınavımıza başlıyoruz tek seferde kaç tane çekebilrsek çekiyoruz. Evet bu sayıya göre programımız belirlenecek örneğin 15tane çektiniz ve ya 10 tane 5 tane 1 tane hiç farketmez biz 15 örnek alıyoruz .

Bu tabloda kaç sınav cektiyseniz adımınız karşısında yazıyor .
Biz 15 şınavı örnek almıştık , yani 11-15 arası cekebiliyorsak programımız 3.Adım üzerine kurulacak.
3. Adım programınıda hocamızın bize sunduğu resimden 


Hemen tabloyu inceleyelim, 1.Gün 5 set olarak başlıyoruz bir gün dinleniyoruz sonra 2.Gün sonra bir gün ara ....

Gördüğünüz gibi adimimizi belirliyoruz sonra programimiza geçiyor ve devam ediyoruz bu kadar basit ama çok etkili emin olun ben şu an 12 . Adımdayım toplam 16 Adımın da programını sizlerle paylasacagim .






O zaman başlayalım  !!


Isınmayı yapıyoruz sonra kendimizi test ediyoruz .

Yani tek seferde kaç sınav yapıyorsak yukarıdaki  resimde adımınızi belirleyip programa başlıyorsunuz.

1. Adım









2.Adım









3.Adım







4.Adım










5.Adım








6.Adım








7.Adım









8.Adım











9.Adım





10.Adım






11.Adım







12.Adım







13.Adım






14.Adım







15.Adım




16.Adım




Değerli Hocamızın Dediği gibi '' Hayatınıza Hareket Katın ''



Herhangi bir sorunuz olursa yorum yapmayı unutmayın geri bildirimleriniz bizim için altın değerinde , yorumlarınızı bekliyoruz .



SPORLA KALIN ...

Yorumlar